torstai 8. marraskuuta 2012

Työkyyti

Oho. Tulipas tehtyä taas tuhmasti. Oltiin työmatkalla eteläisessä Ranskassa ja sain houkuteltua sen työpaikan sonnin baariin. No senhän tietää, miten siinä kävi. Muutaman viinilasillisen jälkeen komensin jätkän tanssilattialle kanssani ja sehän kävi kiinni saman tien.

Voi jeesus, että oli upeaa. Sillä seisoi jo tanssilattialla ja mä olin ihan läpimärkä ja valmis ja kaikkea. Oli vain niin saatanan paska nakki, että joka puolelta meitä kyttäsi parvi työkavereita, joten piti hoitaa pakeneminen taiteillen. Aikani kiemurreltuamme saatiin sovittua säännöt.

Sanoin ukolle, että ny kyllä "väsyttää" niin paljon, että lähden hotellille. Sovittiin, että se tulee puolen tunnin kuluttua. Ehdin jo huoneessa saamaan orkut, kun kävin niin kuumana. Kun se viimein saapui, revin sen huoneeseen ja sitten nussittiin. Isolla N:llä nussittiin! Koko yö.

Sen pili ei ollut iso eikä pieni mutta paksu se oli kuin seiväs ja jostain olin koko ajan tiennyt, että se sopis mun koloon enemmän kuin ihanasti. Tyyppi oli myös oikealla tavalla kovakourainen. Ei satuttanut, mutta sain kyllä tuta kuka sitä tangoa vei.

Kaikkein paras hetki oli ehkä se, kun se pani minua hotellihuoneen kirjoituspöydän päällä, horjautti siitä sänkyyn, tunkeutui oikeiiiiin syvälle ja survaisi sormensa mun peffareikään. Toivottavasti ei naapurin työkaveri herännyt, sillä mulla tais päästä ihan oikea huuto. Lisäksi sillä oli just sellanen rintakasvusto, josta mä tykkään. Ei mitään apina-ainesta, mutta upeaa kunnollista miehistä karvoitusta, joka hieroi rintaa ja vatsaa niin että meinasin saada pelkästään niistä aistimuksista.

Aamuvarhaisella oli sitä paitsi huippua, kun olin omassa huoneessa ja äijä sai kerätä luunsa omaan koppiinsa. Nyt on oltu vähän vaisuina, kun on palattu koti-Suomeen, mut ei se mitään. Sovittiin, että asialliset asiat hoidetaan, ollaan edelleen väleissä, mitään ei juoruta ja että tää ei toistu Suomessa. Uskoo ken haluaa ainakin joiltain osin. Vaisua tai ei, niin kyllä mä sitä katon ja se mua. Ja nyt kun tietää, mitä olis tarjolla... Aah.


2 kommenttia:

  1. Vautsi, tuostahan voi tulla vielä ihan kivoja jatkokertomuksiakin? Niitä odotellessa ;)

    VastaaPoista
  2. Juu, kuten ylläolevasta huomaat sitä toivon mäkin.:-)

    VastaaPoista