keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Säädyttömän naisen muotokuva

Yksi innokas jo ehti kyselemään perustietoja, joita en osannut edes ajatella antaa.

Olen siis hiukan yli neljäkymppinen perheenäiti, jolla on ihana mies, ihania lapsia ja melko mukava työpaikka yksityisellä sektorilla, josta tienaa suht hyvin. Olen korkeasti koulutettu ja kasvanut perheessä, jossa isä oli pienyrittäjä ja äiti sihteeri (tms.). Arvoiksi mulle annettiin rehellisyyttä, tavoitehakuisuutta ja uskoa itseen.

En usko, että olen mikään sosiopaattikaan, kun aika monesti mulla on huono omatunto seikkailuistani. Luulen ennemminkin, että mulla on vain harvinaisen voimakas seksivietti. Kun kotona olisi tarjolla tavaraa vain kerran kuukaudessa jos sitäkään, niin päätin vähän aikaa sitten hakea hupini muualta.
Hyvin toimii, vaikka välistä hävettää. Mutta kun arkea elää sitten pari päivää, niin hetken sekoiluja ei muista edes muistaa.

1 kommentti:

  1. Vai annettiin arvoiksi rehellisyyttä? :D Johan vitsin murjaisit!

    VastaaPoista