maanantai 15. lokakuuta 2012

Takaisin kehiin

Helvetti, kun ollut tylsä syksy. On ollut pakko leikkiä mallivaimoa ja -äitiä, kun ei ole ollut tilaisuutta panna keltään kunnon saaliilta tajua kankaalle.

Nyt olen iskenyt silmän työkaveriin, totta kai. En ole ollut nykyisessä paikassa kuin puoli vuotta, joten tutustumisvaihe on vasta päällä ja alakerran kopperossa istuu helvetin karismaattinen mies, jolla on valtaa ja selvät flirttailuelkeet.

Nyt painaa tämä tyttö päälle niin että höyry nousee. Olen aina ollut ylpeä siitä, että mulla ei ole ollut ongelmia pikapanojuttujen hoitamisessa asiallisesti vaikka sitten olisi kyse työkaverista. Jokainen taaplaa tyylillään ja tilanteensa mukaan. Mulla on perhe ja mies eikä minkäänlainen romanttinen suhde kiinnosta pätkääkään. Mutta seksi kiinnostaa.

Se työpaikan ukko tuijottaa mun hamerajaa, rintoja ja nojailee haarat levällään tuolissaan ja sivelee kaljuaan, kun käyn sen luona. Hahaa. Guess, who's the next target?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti